Pages

Tuesday, December 6, 2011

Kedai Tayar: Tai Soon




Kedai tayar Tai Soon! dah lama bertapak di Jalan Gombak berhadapan dengan Pasar Besar Gombak. Kedai ni menggunakan manual alignment dan mereka akan mencuba kereta anda seganas yang mungkin untuk mendapatkan alignment yang jitu.

Mungkin ada yang kata kedai ni mahal, kerana mereka taknak satu pun barang rosak pada kereta anda yang boleh membuatkan steering anda tidak lurus atau pengendalian kereta anda terganggu, jadi mereka akan senaraikan apa yang rosak dan terpulang pada anda untuk menggantikannya atau tidak.

Kedai tayar ini telah dipercayai ramai dan ada yang sanggup datang dari jauh hanya untuk mendapatkan servis alignment mereka. Kedai alignment dan tayar terbaik setakat ini dari rating pelanggan yang pernah datang ke kedai berkenaan.


Anda boleh menghubungi kedai ini di nombor 03-40235728 atau di alamat No 181, Batu 4 1/2 Jalan Gombak 53300 Kuala Lumpur.


3 comments:

Unknown said...

Wah. Ni bagus. Nanti nak try hantar alignment la kt sini. Aku ada kedai kt Rawang utk cari Sport Rim. Kalo nak post kan kt sini, contact aku (Chaz).

QAM's56 said...

Berapa RM utk alignmnt

Unknown said...

memang betul, kedai ni ok.. selama ni hantor kedai jauh2.. pada hal 1km dari umah..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger