Pages

Tuesday, December 6, 2011

Zero R Auto






Lokasinya di Desa Mentari berhampiran Sunway, Bengkel ini dimiliki oleh Mitch Chong, salah seorang pelumba GRA yang telah menjuarai kategori OC dalam perlumbaan berkenaan.

Berpengalaman lebih 10 tahun menguruskan bengkel sendiri, ini adalah bengkel keduanya yang dimiliki sepenuhnya oleh Mitch sejak tahun 2009 dan akan berpindah ke USJ 1 pada 2 bulan akan datang dan kami akan mengemaskini alamat dan peta untuk bengkel akan datang.

Jangan memandang rendah bengkel kecil ini kerana ia sering dilawati oleh jentera-jentera lumba GRA dan gymkhana kerana Mitch adalah seorang yang pakar dalam mengendali enjin dan suspensi untuk perlumbaan jenis itu. Beliau juga aktif dalam perlumbaan litar sejak tahun 2000 dan drag race.

Mitch hanya menerima tetamu jika mereka menghubunginya terlebih dahulu sebelum datang ataupun mereka datang dulu untuk nasihat dan janji temu.

Beliau mengalu-alukan sesiapa sahaja yang datang untuk meminta nasihat bagaimana untuk memodifikasi kereta mereka supaya lebih stabil dan lebih respon.

Mitch juga telah ditaja oleh AFI brakes, Brisk Spark Plug, Liquid Moly dan Agip. Jadi anda boleh mendapatkan barangan ini dengan menghubunginya di alamat B6-G-32 Jalan PJS 6/6C Desa Mentari 46150 Petaling Jaya Selangor atau hubungi beliau di 017-677 6177 untuk janji temu.


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger