Pages

Saturday, August 13, 2011

Kereta terpakai di England!



Ok! artikel ni dipetik dari rancangan TOP GEAR season 17 episod 3. Apa yang menarik dalam siri ini adalah mereka membandingkan kereta terpakai dan kereta baru pada masa kini.

YA! artikel ni memang tak original! tapi ramai yang biasanya kurang faham dengan apa yang cuba disampaikan oleh rancangan ini lagi2 apabila Jeremy Clarkson yang dengan ayatnya yang terlalu kasar yang mungkin tak sesuai dengan orang kite yang sangat lembut.


Nissa Pixo yang dikatakan kereta termurah terjual dengan harga £ 6,595 dan datang tanpa electric window dan electric side mirror dan pakej yang sangat asas. Dan ini tidak memuaskan hati Jeremy lebih2 lagi apabila Richard memandu Bently terpakai dengan harga yang hampir sama dengan kereta nissan tersebut.


Malas la nak cerita pasal rancangan tu.. kalau nak tau korang tengok la sendiri.. pandai2 la download ke, carik kat youtube ke. Tapi ape yang lagi menarik bila mereka mula tunjukkan kereta terpakai yang boleh dibeli dengan harga yang hampir sama di Engleng iaitu sekitar bawah 7000 pound sterling!


Honda S2000


Mazda rx-8


Subaru Impreza Wrx sti ver 8

Dan apa yang lebih menarik adalah milage kereta di atas yang dijual pada harga bawah 7000 pound sterling berikut iaitu di bawah 30,000batu atau hanay 48,000 kilometer! hanya hampir setahun sahaja umur kenderaan berkenaan!

Dan yang lagi menarik adalah kereta di bawah yang juga dibeli pada harga yang sama di internet! menarik?



Mercedes CL600 V12


BMW 8 series 850 Ci


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger